Reklama dźwignią marketingu.

     Punkt zwrotny nowoczesnej firmy opierającej się na stronie internetowej winduje marketing i stawia konsumenta w epicentrum  oraz zwraca uwagę na jego potrzeby.
     Przedsiębiorstwo powinno skupić się na potrzebach konsumenta a dopiero później na sprzedawanym produkcie/usłudze i dostosowaniu go do klienta.
     Marketing powinien opierać się na kształtowaniu gospodarki na rynku i działać na rzecz określonych nabywców. Skupienie się na określonej grupie konsumentów zwiększa szanse na sprzedaż produktu lub wykonywanej usługi. Ułatwi to program działania firmy jak również przejrzystość dla określonej grupy nabywców prezentowanego przez firmę towaru lub też usługi.
    Reklama powinna być tak skonstruowana, żeby każdy z odbiorców był przekonany, iż reklama jest skierowana tylko do niego i czuł się tym faktem wyszczególniony. To podwoi szanse na zbyt reklamowanego przez przedsiębiorstwo produktu/usługi a także rekomendowanie przez nabywcę produktu potencjalnym przyszłym konsumentom, tzw. marketing szeptany.
   Odpowiednio przedstawiona reklama i jej przejrzystość ułatwi przyciągnięcie uwagi większej liczby klientów dzięki szczegółowej analizie rynku.